czwartek, 26 lipca 2018

ZNAKOMITE RECENZJE ZE SZTUKATERA!!!

"...akcja, przygoda, wydarzenia o nadprzyrodzonym charakterze, humor, oraz niezwykle subtelna erotyka, wypełniają strony tej opowieści od pierwszego, do ostatniego padającego tu zdania! Tym razem bowiem nie musimy poznawać już realiów tej anielsko-demonicznej rzeczywistości, lecz od razu możemy rzucić się w wir spektakularnych wydarzeń, które to autorka serwuje nam tu z wielką częstotliwością, w bardzo efektownym stylu i absolutnie nieprzewidywalnej konfiguracji! I chyba można stwierdzić tu z pełnym przekonaniem, iż mamy oto nową gwiazdę polskiej literatury na polu opowieści spod znaku romansu fantasy!"
""Po drugiej stronie nieba" to drugi tom serii Saga czasu przemiany. Sięgnęłam po tę powieść ze względu na to, że pierwszy tom "Ósme niebo" mnie wręcz zachwycił i z niecierpliwością oczekiwałam, aż w moje ręce wpadnie druga część. I Łucja Wilewska, autorka tych powieści, wcale mnie nie zawiodła. Ba! Drugi tom jeszcze bardziej mi się podobał! Dlatego niezmiernie cieszę się, że było dane mi poznać dalsze losy bohaterów. Ponadto zarówno pierwszy jak i drugi tom mają przepiękne okładki, które zachwycają i sprawiają, że chce się mieć je w swoim zbiorze."

„Po drugiej stronie nieba” polecam przede wszystkim kobietom, które w książkach szukają odskoczni od codzienności i porcji wzruszeń (szczególnie polecam fragmenty o rozwijaniu skrzydeł). To dobra książka do spakowania do walizki, towarzyszka długich weekendów i plażowania.
Dziękuję !!!

LINK - SZTUKATER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz