piątek, 18 maja 2018

Wind of Renewal - dziękuję za recenzję !

Zapraszam na: Wind of Renewal , gdzie możecie przeczytać recenzję "Po drugiej stronie nieba"! Jest naprawdę obiecująca :) Ogromnie się cieszę, że powieść podoba się zarówno starszym, jak i młodszym :) Wind of Renewal jest, jak dotąd, moją najmłodszą czytelniczką, ma 15 lat. Jeeej :D

"Drugi tom wciąga bardziej niż pierwszy to z pewnością jest pewne. Pojawiają się nowe tajemnice. Na niektóre nadal nie znam odpowiedzi, a chcę znać rozwiązania tych zagadek! Czekam na kolejne części!
Dla mnie ostatnie rozdziały były najciekawsze. Informacja, którą przeczytałam powaliła mnie na kolana. Przez kilka kolejnych godzin myślałam o tym co właśnie się wydarzyło w życiu Łucji i Adama. Nie wiedziałam jak zareagować na tę nowinę. Gdy dotarłam do ostatniego rozdziału i przeczytałam ostatni akapit załamałam się. Byłam bardzo zaskoczona taką informacją, której się nie spodziewałam. To tak samo jak z niezapowiedzianą kartkówką! Miałam mętlik w głowie, trudno to opisać słowami, uwierzcie mi!
Jeśli macie możliwość przeczytania tej książki to serdecznie polecam, bo świetnie się czyta i bardzo szybko. Zapewniam was, że nie pożałujecie! "

1 komentarz: