sobota, 20 stycznia 2018

NOWA POWIEŚĆ JUŻ NA WIOSNĘ!


Moi drodzy, chciałam podzielić się z wami radosną nowiną ;) A mianowicie tym, że II tom Sagi Czasu Przemiany, noszący roboczy tytuł: „CORAZ BLIŻEJ NIEBA”, ukaże się drukiem już wiosną, nakładem wydawnictwa Videograf ! Mam jeszcze jedną dobrą wiadomość dla zwolenników powieści nieco mniej uduchowiono-anielskich ;) Otóż, moja kolejna powieść, nosząca tytuł, którego nie chcę jeszcze zdradzać, ukaże się drukiem TEGO LATA!!! Mam nadzieję, że sprawi wam ona dużo radości i rozrywki w trakcie letnich podróży pociągiem, czy podczas wylegiwania się nad jeziorem…Ta książka, to połączenie powieści obyczajowej z wątkiem romansowym i…kryminalnym. Pojawi się też nutka ezoteryczna, ale obiecuję, że jest naprawdę maleńka!  Jestem bardzo zadowolona z tej powieści i mam nadzieję, że wam również przypadnie do gustu. Zapowiada się obfity czytelniczo rok! <3

#peaceloveandpecans
#łucjawilewska #sagaczasuprzemiany #corazbliżejnieba #ósmeniebo #videograf #upadli #fallen #lightworkers #love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz